ZASUWY

Zasuwa kołnierzowa pod napęd elektromechaniczny F4/F5 sfero

  • Typ 2400
  • Ciśnienie robocze PN10/PN16
  • Żeliwo sferoidalne GJS 500-7 lub szare GJL 250
  • Średnice DN50 – DN300
  • Temp. max. 40°C – dla wody
  • Temp. max. 70°C – dla innych płynów

Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona pod napęd elektromechaniczny  z wymiennym uszczelnieniem trzpienia wykonana w całości z żeliwa szarego lub żeliwa sferoidalnego w zabudowie krótkiej lub długiej oraz pokryta najlepszej jakości powłokami antykorozyjnymi na bazie żywic epoksydowych. Wykorzystywana głównie w instalacjach wodociągowych, ściekowych oraz instalacjach innych płynów obojętnych chemicznie (dotyczy DN50).

DOPUSZCZENIE

Państwowy Zakład Higieny w Warszawie

DANE TECHNICZNE

Przyłącze kołnierzowe zgodnie z PN-EN 1092-2.
Długość zabudowy zgodnie z PN-EN 558+A1.
Maksymalny moment zamknięcia MOT=1xDN [Nm].
Wymagania i badania wg PN-EN 1074 – 1 i 2
Armatura Przemysłowa PN-EN 1171

CECHY KONSTRUKCYJNE

  • Pełny, gładki, równoprzelotowy i wolny od zagłębień przelot.
  • Możliwość wymiany uszczelnienia trzpienia zasuwy pod pełnym ciśnieniem przy dowolnym położeniu klina.
  • Wkrętka mosiężna uszczelnienia trzpienia zasuwy (wymienna) zabezpieczona przed wykręceniem pierścieniem sprężystym ze stali nierdzewnej, umieszczonym wewnątrz pokrywy pod uszczelką górną.
  • Trzpień niewznoszący ze stali nierdzewnej z gwintem walcowanym na zimno, w strefie uszczelnienia pozbawiony nacięć, umożliwiający współpracę z oringami umieszczonymi we wkrętce.
  • Potrójny system uszczelnienia trzpienia: uszczelka górna zgarniająca, zestaw 5 oringów (w tym 3 lub 4* wewnątrz i na zewnątrz wkrętki. * Opcjonalnie), uszczelka dolna wargowa.
  • Podkładka dolna wykonana z poliamidu PA6, która stanowi podkładkę ślizgową zabezpieczającą niskotarciowe łożyskowanie wrzeciona.
  • Kadłub i pokrywa wykonane z żeliwa sferoidalnego gat. EN-GJS 500-7.
  • Klin wykonany z żeliwa sferoidalnego nawulkanizowany wewnątrz i zewnątrz gumą EPDM lub NBR o twardości 70±5°Sh. prowadzony metodą wpust wypust w prowadnicach stanowiących integralną część korpusu zasuwy.
  • Nakrętka zawieszenia klina na trzpieniu – niewymienna, wykonana z mosiądzu, zalana na gorąco w klinie zasuwy.
  • Przyłącze do napędu – F10 (DN 50-150) F14 (DN200 – 300) typ B3 wg. ISO 5210.
  • Uszczelnienia statyczne wykonane z gumy EPDM, dynamiczne z gumy NBR.
  • Śruby łączące pokrywę z kadłubem -gwinty nieprzelotowe, całkowicie zabezpieczone przed korozją masą parafinowo-woskową.
  • Zabezpieczenie wewnętrzne i zewnętrzne przed korozją farbą proszkową epoksydową RAL 5005 o grubości min. 250um i odporności na przebicie 3kV

OFERTA