ZASUWY

Zasuwa kołnierzowa F5

  • Typ 2200
  • Ciśnienie robocze PN10/PN16
  • Żeliwo sferoidalne GJS 500-7 lub
  • Żeliwo szare GJL 250
  • Średnice DN50 – DN150
  • Temp. max. 40°C – dla wody
  • Temp. max. 70°C – dla innych płynów

Zasuwa wodociągowa kołnierzowa miękkouszczelniona wykonana w całości z żeliwa sferoidalnego lub żeliwa szarego w zabudowie długiej oraz pokryta najlepszej jakości powłokami antykorozyjnymi na bazie żywicy epoksydowej. Wykorzystywana głównie w instalacjach wodociągowych ściekowych oraz instalacjach innych płynów obojętnych chemicznie (dotyczy DN50).

Dopuszczenie

Państwowy Zakład Higieny Warszawa

Dane techniczne

Przyłącze kołnierzowe zgodnie z PN-EN 1092-2.
Długość zabudowy zgodnie z PN-EN 558+A1.
Maksymalny moment zamknięcia MOT=1xDN [Nm].
Wymagania i badania wg PN-EN 1074 – 1 i 2
Armatura Przemysłowa PN-EN 1171

Cechy konstrukcyjne

  • Pełny, gładki, równoprzelotowy i wolny od zagłębień przelot.
  • Trzpień niewznoszący ze stali nierdzewnej z gwintem walcowanym na zimno.
  • Uszczelnienie trzpienia trzema oringami.
  • Podkładka dolna wykonana z poliamidu PA6, która stanowi podkładkę ślizgową zabezpieczającą niskotarciowe łożyskowanie wrzeciona.
  • Kadłub i pokrywa wykonane z żeliwa sferoidalnego gat EN-GJS 500-7 lub z żeliwa szarego EN-GJL 250.
  • Klin wykonany z żeliwa sferoidalnego nawulkanizowany wewnątrz i zewnątrz gumą EPDM lub NBR o twardości 70±5°Sh. prowadzony metodą wpust wypust w prowadnicach stanowiących integralną część korpusu zasuwy.
  • Nakrętka zawieszenia klina na trzpieniu – niewymienna, wykonana z mosiądzu, zalana na gorąco w klinie zasuwy.
  • Uszczelnienia statyczne wykonane z gumy EPDM, dynamiczne z gumy NBR.
  • Śruby łączące pokrywę z kadłubem -gwinty nieprzelotowe, całkowicie zabezpieczone przed korozją masą parafinowo-woskową.
  • Zabezpieczenie wewnętrzne i zewnętrzne przed korozją farbą proszkową epoksydową RAL 5005 o grubości min. 250um i odporności na przebicie 3kV
pdf

Pobierz deklarację właściwości użytkowych
“Zasuwy klinowe kołnierzowe”

OFERTA